Preventivní servisní smlouva
Tato kapitola je určena pro všechny naše zákazníky, kteří potřebují mít zaručený rychlý a garantovaný servis. Neznamená to, že by ostatní zákazníci měli přístup k servisu horší, naše reakce ale vychází z našich kapacit a ty se nám daří posilovat právě díky servisním slouvám.
Podstata servisní smlouvy
- Servisní smlouva je obchodní dohoda naší firmy s Vámi o tom, že opravíme vaše zařízení v předem dohodnutém čase. Naše alokace servisních kapacit je samozřejmě omezená, i když můžeme na servis vyslat součastně více servisních techniků. Uzavřením servisní smlouvy získáme prostředky právě k navýšení servisních kapacit a ke zvýšení kvalifikace našich servisních techniků. To se zpětně odrazí v kvalitě služby, kterou poskytujeme všem našim zákazníkům. Přednostně však těm, kteří s námi servisní smlouvu uzavřou.
- Jedna smlouva může obsahovat náš závazek k servisování řady strojů a zařízení, včetně svářeček, může řešit provádění elektrických revizí, kalibrací a dalšího.
- Servisní smlouvy nejsou uzavírány za účelem zisku, plný výtěžek z uzavřených smluv je převeden jako investice do vylepšení našeho servisu a návazných služeb.
- Response Time. Tento termín používáme pro stanovení maximálního času, který uplyne od nahlášení do okamžiku, kdy se začneme vaším servisním problémem aktivně zabývat.
- Fix Time. Tento retmín používáme pro označení maximálního času, který uplyne od nahlášení do okamžiku, kdy je stroj opravený.
Typizované druhy smluv
- Smlouva BASIC. Response Time 8hod, Fix Time 96hod. Nahlášení závady je možné pouze v pracovní době 07.30hod - 15.30hod SEČ.
- Smlouva ADVANCE. Response Time 6hod, Fix Time 72hod. Nahlášení závady je možné pouze v pracovní době 07.30hod - 15.30hod SEČ.
- Smlouva OPTIMUM. Response Time 4hod, Fix Time 48hod. Nahlášení závady je možné v době 07.00hod - 20.00hod SEČ.
- Smlouva QUICK. Response Time 2hod, Fix Time 24hod. Nahlášení závady je možné v době 07.00hod - 20.00hod SEČ.
Individuální podmínky
- Je možné sjednat velmi speciální podmínky, které budeme garantovat a to včetně servisu o víkendech a o svátcích. Pokusíme se Vám vyjít vždy vstříc, aby byla vaše jistota dosažitelnosti servisu maximální.
- Hodnoty "Response Time" a "Fix Time" jsou v takovém případě stlačeny na minimum a jsou stanoveny zejména s ohledem na dopravní možnosti z centrály našeho servisu do místa kde stroj pracuje.
Jak můžete servisní smlouvu získat?
- Obraťte se na obchodníka, který s Vámi za naší firmu jedná, ten Vám poskytne potřebné informace a předloží návrh smlouvy.
- Kontaktujte manažera technické podpory a servisu.